ITS SO OVER ITS SO OVER ITS SO OVER.

Vet inte rikigt var jag ska börja. Men det ligger nog verkligen i din natur att såra folk för du lyckas gång på gång, även fast du själv kanske inte märker det. Så lyckas du jävligt bra. Vet inte hur många gånger du faktiskt har fått mig att gråta, men på valborg och för två veckor sen lyckades du.
Jag vill verkligen vara med dig och jag trodde att jag hade visat det, antingen förstår du precis vad jag menar men ändå behandlar mig som skit eller då är det helt enkelt totalt iq-befriad. Jag skulle vara beredd att nästan gå hur långt som helst för dig, för så dumm är jag. Att jag ens trodde att jag betydde mer än så för dig? Vad tänkte jag med? Jag vet ju hur du är, men ändå lyckades jag nästan lura mig själv. Men nu är det slut. Jag ska försöka stenhårt denna gången att försöka glömma dig, det lär inte bli lätt eftersom vi ses varje dag, men fan du ska inte få såra mig igen. Hah, det säger jag nu, men jag vet själv att jag kommer falla så lätt igen.
Säg fan inte att du älskar mig om du inte menar det. Ditt jävla svin.

Kommentarer
Postat av: bestefar!

lina, de kommer lösa sig de här!

finns alltid här för dig <33

2010-05-03 @ 19:32:15
Postat av: Olivia

han är ett jävla svin lina, du förtjänar någon mycket bättre än han! finns här för dig om du behöver prata!<33

2010-05-05 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0