Okändrubrik

♥ Jag vill byta namn
♥ Jag vill flytta hemmifrån
♥ Jag vill pierca mig
♥ Jag vill färga håret
♥ Jag vill se BMTH
♥ Jag vill ha en katt
♥ Jag vill ha någon som vill ha mig.

16år


Jag hade en mysig 16års dag igår och fina presenter fick jag med! Jag bestämmde
mig för att bara gå på bio med dom finaste för att fira lite, det känns som festa kan
jag göra när som...
Eftersom jag fyllde år fick jag välja film, så självklart valde jag en krigsfilm, den nya
med Brad Pitt, den var faktiskt riktigt bra. Lite väl blodig men helt bra!
Tack så mycket för alla gratulations sms, samtal och allt vad det heter!


Snart ett helt år..!


Tänk att detta är min sista dag som 15åring. Imorgon blir jag hela 16år.
Det låter mycket mycket äldre, men kommer jag känns mig ett helt år
äldre och visare om bara ett fåtal minuter? Nej, jag tror inte det.
På tal om ingenting har jag dom gulligaste klasskompisar (fördetmesta)
som finns, idag sjöng dom för mig! Det gjorde inte ens min gamla klass!
Nu ska jag nog fortsätta lyssna på Adept och sjunka tillbaka i mina djupa
tankar. Haha.


RSS 2.0