Rudrik..

Om någon hade sagt till mig för ett år sedan hur mitt liv skulle se ut idag hade jag antagligen bara skrattat och sagt "det händer inte mig". Mitt liv i nuläget ser förjävligt ut och jag funderar på att om allt komemr bli som "vanligt" någon gång. Om jag någon gång kommer att bli av med ångesten och oron, just nu känns det inte så men någon gång hoppas jag på det.
Jag vet inte riktigt vad jag vill säga med detta, antagligen ingenting bara allmänn klagning. INGEN ANING OM VARFÖR JAG ENS SKREV DETTA?!?!

El stockholmO!


Var ju i huvudstaden i helgen och såg på Muse, visste inte att dom spelade i Malmö hade
ingen aning om det faktiskt! Men det var så sjukt bra och magiskt!! Har aldrig varit på
en sån bra konsert innan, blev väldigt överväldig. Bra musik, bra ljud, bra ljus bra allt!
Tyvär tog dom min kamra ifrån mig, så den fick itne följa med in. Menmen. Kommer helt
klart att se dom igen när dom kommer hit.

mycket shopping blev det inte, köpte två skivor och fick en adidas tröjja av pappa. Men
ska ändå snart till London, så måste hålla i pengarna tills dess!

Sesongens första Chai Latte!!



Har nyligen kommit hem från esp.house där kvällen har spenderats med Emilia och en
stor Chai Latte. Sesongens första Chai Latte har idag invigts, mummsigt! Vi satt i någon
timme där och pratade problem, skit och allt annat nödvändigt som måste pratas om,
det är skönt att göra det ibland. Tack för ikväll Emilia!

Sjuk-dag


Trotts att jag spenderade hela lördagen och söndagen åt att kurera mig
från i fredes så lyckades jag ändå vara hemma från skolan hela tisdagen
och halva måndagen.
Så gårdagen gick åt att kurera mig på nytt; nagelack, ansiktsmask, brun
utan sol och allt det jag hade gjort i söndags.
Men till min räddning hade jag även Gossip Girl, som jag har blivit helt för
älskade i speciellt Chuck, och tea. Härligt! Fast det är ju trist att vara hemma
men ändå!


Bebisnamn

Idag så har Johan kommit på namn till mitt/mina barn som jag tydligen ska få inom kort(?!). Han tycker i fall det blir en flicka ska hon heta Kaka och en kille Bullen, och sedan om det blir tvillingar så blir det Kakan och Bullen. Sött. Men fråga inte vart han fick det hela ifrån?!

Dagens.. (i brist på annat)

♥DAGENS VILL HA: oändligt mycket pengar & kärlek
♥DAGENS KLÄDSEL: håliga jeans, jeffree star tröjja & kofta/jacka
♥DAGENS FRISYR: uppsatt på något underligt sätt
♥DAGENS LÅT: justin timberlake - ice ice babay
DAGENS PLANER: skola, sova och försöka komma underfund med min ekonomi
DAGENS SAKNAD: en viss person..
DAGENS DUMMASTE: har 0kr och svin ont i ryggen
DAGENS MISSLYCKANDE: att ALLA mina pengar är slut
DAGENS DROG: idominsalva
DAGENS KÖP:
DAGENS GODIS: clementiner!
DAGENS HUMÖR: glad!
DAGENS CITAT: ERIKA!!!! nej inte du.
DAGENS ROLIGASTE: svenska lektionen med HR09a!

Friskis&Svettis!


                                                                        Känner att bilden inte är särskilt passande till texten?
Igår var jag för första gången och tränade på Friskis & Svettis, medelgympan, skit kul var det! Fast
jag kan nog lungt säga att jag var sämst av alla, men någon måste ju vara det?! Så på måndag blir det
arobic om jag hinner. Sedan ska jag ta och skaffa mig ett kort där.

Nuså blir det Gossip Girl och clementiner är helt slut, var så pass duktig att jag tränade idag med, på skolans
gym. Kommer ha härlig träningsverk imorgon känner jag redan nu. Menmen, nu; Gossip Girl!


06:59

Lite kort om gårdagen med tanke på att det inte gick att logga in igår?!
- Servering i skolan, fick hoppa in med servritris!
- Inskrvning på ungdoms psykiatrin, fick svara på en hel rad med frågor och får snart en remiss.
- Svenska Hollywood fruar, sista avsnittet.. Trodde det skulle vara extra matrial men det var bara ihop klippt från dom olika programmen.


KOM IGEN NU SVERIGE!!!

Sitter och kollar fotbollen och har just ätit sushi! Mumms!!
Tycker det är lite kasst att första halvleken har gått och det står fortfarande 0-0. Kom igen nu Sverige!!!! Smek dom! Som vissa säger..

Har ingen aning om varför det ser så skummt och ihop tryckt ut. Stör mig på design skiten.. Vill ha en snygg ju.


Fredag igen?



Tiden bara flyger iväg?! Tycker inte alls att det var länge sedan det var fredag sist.
I helgen har jag bestämmt mig för att göra absolut ingenting, i för sig hade jag hellre
gjort något, men nu blir det inte så!
Och på tal om något så älskar jag min nya klass. Saknar inte alls gamla 9a, sorgligt men
sant. HR09a for the win!

Hur ska man börja?!


Det
känns som om det var hundra år sedan jag skrev ett blogginlägg. När jag tidigare har fått frågan om pch när jag ska börja så har jag sagt att så fort jag har fått min väska ska jag börja igen!
Och nu har jag fått min väska. Och den är supersnygg.
So here goes.



RSS 2.0