Friskis&Svettis!


                                                                        Känner att bilden inte är särskilt passande till texten?
Igår var jag för första gången och tränade på Friskis & Svettis, medelgympan, skit kul var det! Fast
jag kan nog lungt säga att jag var sämst av alla, men någon måste ju vara det?! Så på måndag blir det
arobic om jag hinner. Sedan ska jag ta och skaffa mig ett kort där.

Nuså blir det Gossip Girl och clementiner är helt slut, var så pass duktig att jag tränade idag med, på skolans
gym. Kommer ha härlig träningsverk imorgon känner jag redan nu. Menmen, nu; Gossip Girl!


Kommentarer
Postat av: kimpalinen

jag ser 2 fel på den bilden :P



2 st prince i ett level paket :P

2010-01-06 @ 20:49:40
URL: http://kimpalinens.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0