Nyår!

Sitter och väntar på att Madde ska bli klar med sminket så hon kan hjälpa mig med håret!
Ikväll blir det festiligheter för hela slanten, hoppas det blir skojj!!
GOTT NYT ÅR.

Veckan som gått!


Jag har varit för lat i veckan för att uppdatera! Så nu blir det lite snabbuppdatering.
I veckan har jag; bakat pepparkaker med tjejerna, haft julbord i skolan, varit på julshow
på hallägraskolan (givetvis var den mycket bättre när vi gamla 9a:are gjorde den), träffat
på lite gamla klasskompisar från 9an, ätit en lyxlunch på donken med tjejerna i klassen, börjat
klura på julklappar, haft skolavslutning och till sist sett finaste snyggaste Mariette på B&B.

Tråkigt.

Jag hade taggat inför en lugn och festfri helg som skulle innehålla film och chips i mängder. Men det blir ju inte alltid som planerat istället sitter jag här och har mega tråkigt, och funderar på om jag ska städa och mobluera om rummet eller inte. Vi får se vad som händer här näst!

Mina finingar.



Saknar mina goingar. Väldigt väldigt mycket.

19.37


Ännu en trevlig helg har passerat! Har festat både i fredes och i lördes. I fredes var det
planerat att det skulle vara vi i klassen men inte det inte, fast det var trevligt i alla fall.
Trotts någon snetrippning, catfights och liknande.
Sedan igår var det också helt okej, lite drygt i mellan åt. Roligast ar när Maddis och jag
skulle vänta på bussen! Och föresten! What happens in Torup stays in Torup.
Finaste tjejerna i klassen på bilden.

RSS 2.0