Glaaad!

Ibland känner jag mig inte så smart, om jag tänker efter borde jag nog stannat hemma från skolan idag med. Men nejnej, istället går jag till skolan med feber, frossa och en äcklig förkyldning.
Men det går nog säkert över tills jag gifter mig. För övrigt känner jag mig väldigt glaaaad!!
Over and out.

Bästevän


1. Vad heter hon? Madeleine Josefin Rode





2. Hur gammal är hon? Precis fyllt 16



3. När träffades ni sist? Lördags



4. Vad har hon för hårfärg? Blont med lite brunt



5. Brukar hon färga håret? Yes

6. Vilka färger har hon haft? Alla i hela världen typ. Röd, svart, blått, grönt, rosa, ehh och massa andra.



7. Vad har hon för parfym? Massa olika!



8. Är hon galen? Lite smått sådär ibland!



9. Vad är erat bästa minne? Vet inte riktigt, hitentills London

10. Har ni många minnen ihop? Nej typ ett :/


11. Vart bor hon? Stureymnasiet där!

12. Har ni varit utomlands tillsammans? Yös



13. Är du avundsjuk på henne?Ja.



14. Vad heter hennes syskon? Louise

15. När träffades ni första gången? Valborg 2007

16. Hur träffades ni? Genom en kompis till mig

17. Vad går hon i för sporter? Hon har gått i simning men nu tränar hon bara?



18. Vad gör hon på helgerna? Partar, umgås med mig :O och Jesper och pluggar och massa annat



19. Vad gör hon efter skolan? Åker hem?

21. Har ni pussats? Hahahah ja



22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja, mest på fyllan



23. Har hon fräknar? Tror inte det



24. Har ni kollat på film någon gång? Haha jaa

25. Har ni bråkat någon gång? Ahh



26. Har ni sovit i samma säng? Jaa



27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Hahah jaa

28. Har du sett henne gråta? Ja



29. Vad gjorde du då? Tröstade henne



30. Har du sett henne riktigt arg? Njaa inte sådär super arg

31. Har hon sett dig gråta? Ja



32. Vad ska ni göra i sommar? FESTA SOM BARA DEN



33. Har hon svikit dig någon gång? Nja inte allvarligt



34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha dagens skämt?

35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Ingen aning, inte överlevt i alla fall


36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Klart



37. Älskar du henne? Ja

38. Vad är det bästa med henne? Allt!!

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget



40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Neee eller kanske lite hahaha


RSS 2.0