20.30



                                         Några av dom tusen bilderna som togs nere i Båstad förra veckan.
Känner mig extremt seg när det kommer till uppdatering. Men jag kör den ursäkten som
i stort sett alla andra kör på, det är sommar och jag vill inte ägna sommarlovet åt
datasittande!


Kysssjukan...

...yes jag har antagligen fått KYSSSJUKAN.
Is there even such thing?!

Hemma från Båstad


Hemma från Båstad! Tack Madde och Tovis för några mysiga dagar, trots regn och moln.
Har i alla fall kunnat både bada och äta glass i alla fall.

Två dagar i en smäll

Dom två senaste dagarna har tillbringats med två av dom bäst vänninorna man kan ha!
Igår blev det stek och bada ute på Tylösand, för en gångs skull badade jag, inte stog i vattnet utan badade. Sjukt kul, det var massa vågor och sånt! Efter playan åkte vi hem till mig och käkade och jag delade med mig utav en av mina favorit filmer, 8 Mile.
Och sedan idag har vi svettats inne på GK's i x antal timmar. Trotts att både jag och Issa var där förre veckan!
Nu ska jag sätta på den nya filmen jag köpte, The Red Baron med Matthias Schweighöfer, en sjukligt snygg tysk.

Saker som suger!

Jag satt precis och skrev ner en lista med saker som suger.
Vi har inga ägghemma
Jag vet inte var mamma är och...
... hon svarar inte på mobilen
Jag är hungrig och vi har i stort sett bara Ben & Jerry's hemma
Jag vet inte hur jag ska ta på mig tröjjan, den hänger runt halsen
Och till sist det blir sittplatser MUSE fatta lamt...

Sturegymnasiet here I come


Igår fick jag brev från intagningssaken, jag kom in på mitt första val. Är inte speciellt glad,
förväntansfull eller förvånad. Känns väl okej. Hoppas också att åren på Sturegymnasiet blir
helt okej.
Jag fick inte bara ett brev utan ett helt A4 med säkerthet- och hygenregler. Som om jag inte
var tillräkligt hygenisk för Hotel och Resturang. Nej men, det var typ vilken klädself man
skulle ha och liknande. Ajöss fina naglar. Ajöss långt hår. Ajöss örhängen.

13.23

In my shoes, just to see
What its like, to be me
Ill be you, lets trade shoes
Just to see what itd be like
To feel your pain, you feel mine
Go inside eachothers minds
Just to see what we'd find
Look at shit through eachothers eyes


RSS 2.0