Back to schooool


Vissa dagar saknar jag sommaren och våran lite mer än andra dagar. Visst är det mysigt
men lite snö och kyla, men bara några få dagar! Nu tycker jag det kan bli lite varmare
så man slipper alla tjocka kläderna och man kan sitta ute i solen med en kall öl och härliga
vänner. Så om den dagen i Paris då vi satt uppe vid den fina vita kyrkan med varsin kyld
öl i handen och bara njöt av livet. Härligt värre.
Och nu till något annat helt annat (nästan). Första skoldagen är nu avklarad.  Inte fullt så
hemskt som jag inbillat mig men inte direkt skojjsigt heller, det bästa på hela dagen var
att träffa tjejerna igen (även fast inte det var särskilt länge sedan) och det värsta på
hela dagen var antagligen att ha LMK med Agneta! Usch usch usch!!! Men annars en helt
okej dag, inte helt olik alla andra skoldagar.

Nu så blir det till att föna håret och sedan sängen.
(Mycket text blev det också!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0