VARNING! Långt Inlägg

Jag la just märke till att min "inläggs-räknare" har passerat trehundra!
Hur som helst har det varit en bra dag idag, riktigt bra faktiskt om man bortser från mina bokstavligen misshandlade fötter. Imorse hade skolan tydligen inte fått tag i någon vikare till vår första lektion, efter första lektionen fick vi medelande om att det inte blev någon vikare alls!
Hur skönt som helst, jag och mina fina vänner begav oss in till stan. Vi lunchade och fönstershoppade. Sedan åkte vi tillbaka till skolan och hade gympa. Skitkul! Vi spelade innebandy. Först trodde jag inte att det var min grejj, men sedan poff så gjorde jag mål! JAG GJORDE MÅL! Jag blev jätteglad likaså mina lagkamrater (vi var bäst).
Hoppsan, märkte just en till sak, inlägget blev låååångt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0