VAD F*N HAR JAG GJORT?!

Redan nu känner jag på mig att denna veckan kommer bli en jobbig vecka eller dom närmsta dagarna i alla fall. Inte med tanke på skolan utan hur jag ska lyckas gå, alltså ta mig framåt. Mina ben porteserar enormt, jag kan knappt gå, hela dagen igår kunde jag bara ligga vid TV:n, det känns hemskt och det gör jätteont. Det värsta är, jag vet inte vad jag har gjort.
Allt jag vet är att jag ramlade ur sängen idag när jag skulle resa mig. Och att det hör ont från midjan och ändå ner till fötterna, fast fötterna gör inte så ont, dom ömmar mest.
Jag ska faktiskt snart börja ta mig ner till bussen fast att den går om tjugo minuter, det lär ju ta sin tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0