Överskattad?

Låt den rätte komma in var verkligen inte som jag hade förväntat mig. Hade nog alldeles förhöga förväntningar på den. Personligen tycker jag inte det var något speciellt med den, visst den var bra, men den hade ingen "wow-faktor". Tyvär.
Och sedan när jag föreställer mig en vampyr tänker jag på en vacker varelse med porslin- och snövithy. Inte ett barn som inte har duschat på flera veckor. Men jag antar att vi alla har olika bilder av vampyrer, mina är nog mer åt det vackra hållet.
Om jag skulle ge den ett betyg skulle den få 2/5 eller kanske 3/5.
Inget märkvärdigt.

Kommentarer
Postat av: aida

boken är bra om du läser den innan twilight serien.



sv: för jag tog kort med webcamen :D

2009-03-12 @ 22:01:31
URL: http://aidas.blogg.se/
Postat av: Olivia

JAG ÄLSKAR FILMEN.

Har dock inte läst boken så det är antagligen inte så konstigt.

2009-03-14 @ 00:05:15
URL: http://dreamsofolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0