Kakmonster VS Pratkvarn

Jag har ätit kakor idag som aldrig förr, seriöst, har tappat räkningen. Försökte räkna på det innan men tappade bort mig, jag vet bara att jag började dagen med två kakor på bussen till skolan!
Tur att jag har tränat rejält idag då jag får bort fettet igen. Tränade verkligen järnet, hade först tänkt ta det lite lungt för magen min strular till det hela tiden. Men inte det inte, här kör vi på rejält! Plus att vi raggade lite idag, Emilia och jag är Halmstads nya raggare så se upp allihopa.

Det var lite kul i omklädningsrummet efter vårat pass. Vi började rabbla upp allting vi hade hunnit med sedan när vi kom till raggningen skrattade en tjej där inne och sa att vi var söta och pratade hela tiden. Jag kan bara instämma. Jag pratar verkligen hela tiden och mycket.
Jag är nog en korsning av en pratkvarn och ett kakmonster!
Till summeringen av dagen; den började bra - fortsatte bra - slutade bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0