Fredag chillidill

Idag är det fredag. Hela dagen har i stort sett varit halvseg men ändå helt okej. På matten hade vi vikare som inte kunde matte, det är ju jättebra, så vi behövde inte göra särskilt mycket, engelskan, också vikare och likaså SO:n. På SO:n lyssnade vi mest på våran lärare när han spelade gitarr, riktigt begåvad är han.

Även denna helg har jag faktiskt lyckats få lite struktur på och har lite planer. Imorgon, lördag, ska jag först in till stan och sedan på släktkalas hos Madde. Och på söndag ska jag jobba lite och självklart gymma. Det har blivit lite utav en söndags rutin.

Maintenant, ska jag se Let's Dance och efter det Patrik 1.5!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0