En Bra Dag

Sol, snöstorm och regn? Inte direkt vårväder, kanske är det inte alls dags att lägga undan vinterkläderna och slänga fram vårkläderna. Tänk om vi inte får någon sommar alls och går in i en ny vinterperiod. Inte för att jag tror det, men man vet aldrig! Nog om väder och vind.

Idag har varit en bra dag. Den både började bra och kommer att sluta bra. Imorse tog jag mig friheten till att ta den lite senare bussen från stan, jag passade på att gå inom Esspresso House och köpa mig en latte och ta en lite promenad i solskenat. Ett väldigt bra sätt att börja dagen på enligt mig.
Sedan i skolan har det också varit bra. På idrotten hade vi handlboll och dans, cha cha, hur kul som helst! Vi shakade järnet. Och nu såhär på kvällskvisten hade jag tänkt att ta ett bad och fixa ansiktsmask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0