Segheten erövrar


Dagen som gått har varit rätt seg, kanske beror det på att jag är rätt seg ifrån gårdagen. Eller
kanske är det bara för att vi inte gör något i skolan och därav seg heten.
Dagen såg ut som så att först gjorde vi tårtor på hemkunskapen, kan även påpeka att dom
smakade BLÄ, sedan gjorde jag och Frida upp en plan, om ingenting, på engelskan och på
svenskan redovisade jag mitt tal om Marilyn Monroe. Känns skönt att ha gjort det även fast jag
var väldigt nervös.

Imorgon eller på lördag ska jag lägga upp bilder från våran fina och lyckade klassresa igår till Liseberg och Göteborg. Det jättekul, tack 9a, ni är guldvärda. Hela bunten faktiskt!


Kommentarer
Postat av: issa

Jag kommer sakna alla :(

2009-06-05 @ 17:17:35
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0