Lina Lyckas & Regn

Tro det eller ej, jag hann faktiskt med bussen vid åtta tiden. Emilia och Issa verkade aningen förvånade när jag klev på bussen vid brunsåker.
Skolan idag var helt okej, var bara jättetrött på svenskan, slumrade faktiskt till. Men Issa lyckades få liv i mig genom att säga att kolabruden var utanför fönstret. Idag har jag insett en sak, ha inte på dig vit tröjja om du går i 9a, jag fick nämnligen cocacola på mig samt vattenfärg.
Dess utom skulle vi tvunget städa ur våra skåp idag och byta med den vi "delar" med, lyckligtvis delar jag med Frida. Jag bestämmde mig för att göra det enkelt för mig. Jag bokstavligen slängde allt innehåll på golvet, sedan var det faktiskt andra som plockade upp det. "Jag gillar när folk gör saker åt mig"

Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Madde. Jag träffar henne för sällen och sedan verkar jag alltid otrevligt eller något liknande, vilket jag ber så hemskt mycket om ursäkt för. Madde, du vet att du är min det där ordet du inte gillar.
Vi var först inne i stan, jag köpte Love Metal och han köpte lösögonfransar. Nu har jag faktiskt alla HIM skivor, jippie. När det började regna tog vi bussen hem till hennes pappa, gjorde latte och tittade på Dirty Dancing. En mycket bra film.

Nu när jag har kommit hem har jag inte gjort något särskilt. Jag tog en dusch, åt fiskpinnar och pommes med chilisås, min favorit mat. Sedan har jag även hunnit med en del engelska till Ireland projektet.
Och äntligen sitter jag framför tv:n och tittar på Lipstick Jungle!

Kommentarer
Postat av: isabell

och "han" köpte lösögonfransar.

2009-01-13 @ 19:08:56
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0