Backslick & Ansiktsmask

Jag åkte faktiskt upp till Maxi innan för att köpa hårinpackning, medans jag ändå var där passade jag på att köpa en ansiktsmask. Som jag har i nu, det är någon med honung så man ska bli len. Hoppas att det stämmer.
Jag ska nog utnämna söndagar till min fixar kväll, fast det har jag egentligen haft. Jag burkar alltid måla naglarna fixa ansiktsmask och annat sånt inför veckan. Hihi.

Jag borde nog tvätta ur denna ansiktsmasken nu, sedan ska jag titta på någonfilm tror jag.
Imorgon är det skolan igen, känns fortfarande som det är lov, faktiskt. Måste verkligen komma ihåg att ta med Ireland "projektet", fast jag skulle inte kalla det projekt. Vi får ju inte bestämma själva, sedan måste vi gör saker i en övningsbok också. Dö trist, man kunde ju gjort det mycket roligare!

                                                                           backslick + ansiktsmask
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0