Tjejkväll

Igår tills idag har jag umgåts med Tove och Madde.
Vi käkade gott, kinamat. Favorit i repris, åt det förra fredagen också, men det går alltid hem. Jag var den enda som ville se på Let's Dance (det är ju jättebra.) Men det ville inte Madde så vi spelade klädpoker,men jag fick faktiskt se Blondinbella bär honn dansade. Jag har aldrig varit skicklig inom kortspel. Fast det gick bättre än väntat. Vi tittade också på film och snackade, helt jättemsyigt. Fast jag tycker allt att dem är dåliga film tittare som somnar efter knappt tjugo minuter.

Haha, jag glömde nästan att vi ringde till hetalinjen. Tänk att killar och män verkligen ringer dit. Fast 98% av dem verkar bara vara ute efter telefonsex. Lite kul är det ändå, jag pratade med en kille om lite allt möjligt sedan helt plötsligt frågade jag om han tyckte om sparris i röven. Haha, vi har lite dålig humor. Men det är undehållande om man inte ahr något bättre för sig.
Tänkte lägga upp lite bilder från våran trevliga övernattning.


Tokiga tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0