Hestra 09

Igår så vart vi ju i hestra och åkte skidor med skolan.
Riktigt kul! Bättre än i 6:an och 7:an.

Självklart var jag sen upp till skolan, men jag var tydligen inte ensam om det. Först försökte jag leta efter Emilia, men jag hittade inte henne, så jag hängde med Hampus så länge. Lyckligtvis dök Emilia upp, samt en annan person.
På bussen var vi coola och satte oss långt bak, där fram var det bara trist. Jag hade verkligen hoppats på att han inte skulle sitte i närheten av oss. Men självklart satt han jämte oss. Trevligt trevligt.

Sjävla skidåkningen var mycketbra.
Det enda som var riktigt segt var att behöva vänta så himla länge på att få skidorna, det hade ju varit mycket smidigare med egna grejjor. Bara ta på sig och dra ut i backarna.
Men efter skiduthyrningen var avklarad var det bara fritt fram.
Vi började med barnbacken, fast bara ett åk. Sedan åkte vi allt annat. Vi åkte även puckelpistarna. Jag lyckades självklart ramla i den ena puckelpisten då jag skulle svänja, jag välte liksom. Det måste sett jättekul ut.

Hur som helst.
Lyckad kväll. Kunde faktiskt spana lite på S. han åkte skitbra. Haha.
Nej men, riktigt kul. Är verkligen glad att Emilia följde med.

Halva grejjen med att åka skidor är att vara ful, jag lyckas.
 

Kommentarer
Postat av: Flugan

ja! det har varit skitkul!!!! <3 tack för du drog med mig =P

snuggingbilder! ;P

2009-02-02 @ 18:12:01
URL: http://flugansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0