Kort sammanfattning

Har inte skrivit på närme två dagar. Det är verkligen inte mig, burkar alltid vara vid datorn, nästan i alla fall.

Från torsdag till fredag åkte jag med Emilia ner till deras hus vid Båstads trakten. Där nere var det snö och solsken, riktigt fint.
Direkt när vi kom ner bytte vi till varmare och gav oss ut på en promenad. Tog rätt många fina foton medans vi var ute. När vi var nere vid en bäck hände något riktigt läskigt! Det var nämnligen en skogsmus som sprang rätt över mina fötter och jag blev jätterädd, så jag skrek ett sånt panikskrik som bara jag kan skrika. Emilia trodde att jag hade sett ett dött djur eller något, hon tyckte nog att jag var rätt så töntig när jag berättade att det var en skogsmus. Jag burkar inte vara rädd för möss om jag bara ser dem vanligt men vilda är dem läskiga!
När vi kom hem igen gav Björn oss en uppgift, vi skulle torka av bordet i deras utehus. Lättare sagt än gjort, det frös ju på hela tiden. Sedan ahde vi gäster, trevligt.
Jag har haft det jättebra och mysigt. På kvällen kollade på vi film, sedan somnade Emilia på soffan. Haha.

Igår vaknade jag i Båstads trakten vid halv två tiden, fast jag trodde bara tt klockan var runt nio. Fel!
Det var inte alls fint väder, det regnade och blåste. Vi åkte hem rätt så tidigt.
Sedan på kvällen var vi bortbjudna till Marie och Mathias, och Amanda och Felix då. Det var trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0