Ljusa Levis

Efter skolan idag gjorde vi som vi hade bestämmt tidigare.
Vi åkte in en sväng till stan. Jag hade verkligen bestämmt mig för att hitta ett par nya jeans. Och till min förvåning gjorde jag det, ett par ljusa Levis som ska hämtas ut imorgon. Jag hittade även en myskofta på köpet från Vila, den ska jag också hämta ut imorgon. Fast jag tycker faktiskt att hon i kassen var lite otrevlig.
Jag gick minsann inte hänga undan den hela dagen imorgon, därför att så många ville ha dem. Då tycker jag att det är lite märkligt att det fanns så många kvar. Men men.

Nu ska jag titta klart på Prision Break sedan ska jag sova, ska upp tidigt imorgon.
Det är så himla synd att dem ska sluta sända Prision Break, det är verkligen jättebra tycker jag. Hoppas det i alla fall får ett bra slut. Typ att Sara och Micheal gifter sig och lever lyckligt, eller något liknande.


Kommentarer
Postat av: issa

ha på dig dom imorron!

2009-01-20 @ 16:30:49
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0