Svea VS. Lee?

Efter skolan idag åkte jag med Emilia in till stan.                                                                        
Först fikade vi hemma hos henne och sedan gick vi ner
och tittade på kläder. Hon köpte underkläder i massor och
lite annat, själv hittade jag tre jättefina tröjor, varav en var en
 tjocktröjja de andra två var bara t-shirts.
Vet inte riktigt vilken det blir, det står just nu mellan en rosa
Svea tröja och en Lee tröjja, grå randig tror jag. Ska försöka
 bestämma mig tills imorgon.

I skolan hade vi musik, so, svenska, gympa och matte.
Onsdagar är faktiskt helt okej. Gympan idag var skojj, var med Anton,
vi ägde. Och på svenskan försatte vi med att förbereda oss inför
Nationella proven på tisdag. Tre timmar. Jippie. Men jag kommer
antagligen att klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0