Trettondagsafton

Har precis sett en hemsk men spännande film vid namn The Flock. Den handlar om en tjej som blir kidnappad, dektektiverna misstänker ett par pedofiler som är gärningsmännen.
Den var faktiskt riktigt bra och det är samma skåderspelare som spelar huvudrollen som i Mothman, fast denna var betydligt bättre. Sevärd enligt mig.

I över mogorn börjar skolan. Jag är förvånad över att jag inte är ensam om att tycka att det ska bli skönt att komma tillbaka till verkligheten och komma igång. Just nu känner jag mig rastlös rätt så ofta.

Nu hade jag tänkt börja läsa Eclipse, den tredje delen i Twilight serien.
Igår natt sträckläste jag faktiskt New Moon, började på sidan 180 och slutade på den sista sidan, kunde inte bara lägga ifrån mig den. Jag skulle tippa på att jag började runt halv tolv tiden och slutade 05:12 i morse.
Jag är verkligen en blivande Twilight fantast.

Kommentarer
Postat av: Flugan

japp! du är grymt beroende! Men förstår dej, för Twilight e underbar!!! <3

2009-01-06 @ 13:28:11
URL: http://flugansblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

japp! du är grymt beroende! Men förstår dej, för Twilight e underbar!!! <3

2009-01-06 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0