Träningsverk

Kunde inte bestämma mig över vilken av tröjjorna jag skulle köpa.
Det blev som så att jag köpte båda. En rosa Svea luvtröjja och en randig Lee t-shirt. Tur att båda två var på rea, annars hade jag inte köpt dem.
Efter min jättesnabba shoppingtur stack jag, Emilia och Issa till gymmet. Det känns grymt skönt när man har gjort det och har ont överallt. Det enda är att träningsverken från förra veckan har inte ens släppt ännu, så det lär byggas på ett tag. Härligt! Fast jag hoppas och önskar att det inte är alltför farligt imorgon när vi ska åka skidor!
Jag är stolt över att jag faktiskt har börjat komma igång, idag höll vi på i dryga en och en halv timme.

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅHH! är det en luvtröja så vet jag till och med vilken det är, den är fin :)

2009-01-31 @ 08:55:25
URL: http://eraseandrewind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0