Top Model is back!

Har precis kollat på Top Model, eller inte precis, det var ett tag sedan.
Fast att det bara var första avsnittet har jag redan en favorit. Nämnligen Marjorie, hon franska med vitt hår. Hon var otroligt söt och hon påminner mig om någon, kan bara inte komma på vem

Jag är rätt så glad. Förut hittade jag det piano stycket som S spelade på julshowen. Jag hade verkligen ingen aning om vad det var för något mer än att det hade ett samband med Twilight. Så idag när jag satt och kollade runt dök det upp helt plötsligt.
Det är ju River Flows in You med Yiruma, fast i filmen heter den Bella's Lullaby. Man får verkligen gåshud av den.
Det låter precis som när jag hörde honom spela det.

Nu när jag inte har något bättre för mig ska jag bädda rent med mina nya pålakan. De är svarta med vita pricker.
Jag fick dem av mormor i julklapp, jag visste ju nästan att jag skulle få det av henne men då trodde jag att jag skulle få med Hello Kitty. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0