Mothman?!

Haha det är just min favorit reklam på TV. Den som handlar om Edet toalettpapper, den är kul.
Sitter i alla fall och kollar på Mothman, fast det är reklam nu. Hänger inte riktigt den är lite krånglig fast helt okej.
Nu helt plötsligt får jag inte kolla på den. Jag får tydligen inte ha på datorn och skriva sammtigt som jag tittar på den. Sånt gör mig sur. Så nu sitter jag här i hallen i stället.
Fast jag tror jag ska stänga av och se klart filmen.

Jag har planer inför imorgon.
Först ska jag lämna bilen i Ängelholm på servis sedan ska jag till Väla. Det innebär att jag kommer behöva ställa klocka imorgon och då kan jag inte ligga upp hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0