Mitt första jobb

Jag är kär i en fin pojk som hade klarblå tröjja på sig idag.
Men jag tänker inte nämns hans namn, lite hemlighetsfull är jag allt.
Idag har varit en bra dag, inte alls så seg som jag hade väntat mig. Kanske var det för att vi hade vikarie på 5 av 7 lektioner idag? Eller kanske var det för att S tittade på mig. Fast egentligen kanske det är något posetivt. Jag har kommit på tre bra andledningar till varför han tittar på mig.
1) Jag luktar illa.
2) Jag är ful, hihi.
3) Jag minns inte, har ju dålgit minne.
Vem vet! Inte jag.

Nu kan jag även konstatera att jag har fått mit allra första livslevande jobb. Och jag börjar den 8:e februari.
Jag ska dela ut reklam. Kanonkul, verkligen. Inte. Men jag antar att det är bättre än ingenting. Det kunde varit mycket värre som om jag skulle behöva städa toaletter, eller något liknande.

Ska sätta lite fart, ska iväg och spela gitarr om en halvtimme.
Det ska bli spännande, det var länge sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0