Min första: JOBBANSÖKAN

Idag har jag skickat in min allra första jobbansökan. Det jag skickade in till var visserligen reklam, jippie. Jag vill verkligen inte dela ut reklam, det och kvällsposten är två utav mina stora hatobject. Jag vill inte gå runt i ösregn och dela ut reklam.
Men om jag vill åka till Paris får jag bita ihop och ta det som en man. I slutändan blir det nog värt det i alla fall, hoppas jag.

Nu ska jag in och ta en dusch, sedan ska jag förmodligen upp till Maxi och köpa hårinpackning. Det är något som jag verkligen behöver. Mitt hår är jätteslitet och tort, med andra ord helt förstört. Ska se om det går att rädda, haha.
Det blir inget titta på film ikväll, Madde hade migrän.

Hittade denna jättecharmiga bilden från nyår idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad snygga vi är!!!



och sluta gnälla på jobbet, ofta första jobbet är så speciellt bra! du får pengar för det iallafall. var glad för att du är femton, det är inte jag så jag får inga jobb innan vi åker till paris. :(

2009-01-11 @ 19:26:36
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0