Katttant som inte städar...

Det blåser verkligen jättemycket ute.
Undra när taket blåser bort. För tillfället sitter jag och tittar runt lite på lägenheter. Har hittat min/mina drömlägen. Kungholms Strand 185. Riktigt fint, jag vill verkligen ha den. Sitter också och planerar min framtid så som jag vill ha det, men man vet ju aldrig vad som händer. Jag kanske blir en ensam tant som köper en massa katter och aldrig städar, vem vet.
Tror nog att jag ska lägga mig nu. Ska kanske upp tidigt imorgon beroende på vädret och om jag ska uppom Göteborg eller Helsingborg.

Kommentarer
Postat av: lovisa

här blåser dt oxå massa ^^

2009-01-24 @ 00:24:14
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: boväh. stalkern.

Lina, the kittekattwoman!

Åh it really suits you osv :D

2009-01-25 @ 08:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0