KANON FREDAG

Idag har varit en kanondag, verkligen. Fast skolan var lite halvtrist. Men det finns ändå en person som gör det hela lättare, han vet bara inte om det.
Jag tog mig friheten till att hoppa över franskan idag. Det var skönt. Jag satt i kapphallen runt en timme och läste ut Twilight. Som jag sedan överlämnade till Issa. Nu är jag på sista boken.

Efter skolan idag så bestämde jag och mina tjejer oss för att ta en runda på stan. Runden varade i ungefär tio mintuer sedan satte vi oss som slagna hjältar på Vattenporten.
Vi satt verkligen och pratade om allt förutom detdära. Det dära är ett annat ord för det som är privat och det man faktiskt inte pratar om. Men samtalämnena var verkligen om allt mellan himmel och jord.
Det var riktigt mysigt.
Vi satt nog där och pratade i ungefär fyra och en halv timme. Jag har härmed slagit mitt rekord i fika prat.

Sedan fortsatte vi hem till Emilia.
Vi beställde jättegod kina mat och tittade på film och bara chillade.
Detta är vad jag kallar en riktigt bra fredag!
Synd bara att min kamra fick stanna hemma.

Kommentarer
Postat av: your professional STALKER :o

Men Liiiinaaa D:

och låtsas inte om att du inte vet vad jag "men Liiiinaaa D:"r åt. Keep the Paris trip in mind you know! ;o

2009-01-10 @ 13:08:42
Postat av: issa

bra dag, puss :) <3

2009-01-10 @ 14:40:23
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Åh, va skönt! Vill också ha en såndär mysdag.

Jättesnygg blogg, btw!



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-10 @ 14:46:01
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Flugan

OOh, det var väldigt mysigt!!!! En perfekt fredagskväll! <3<3<3

2009-01-10 @ 15:42:04
URL: http://flugansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0