Heeelsingborg i regn

Igår åkte vi ju ner till Helsingborg.
Först gick vi en runda på stan, jag hittade faktiskt inte sådär jättemycket, men jag köpte ett par jeantights, ett vanligt linne, ögonfrans böjjare och en masscara. Jag ska ju ändå till Göteborg med Madde snart så jag får spara lite pengar tills dess också.
Mamma hittade en jättefin blus/tröjja men hon köpte den aldrig. Jag förstår itne varför, den var ju fin, och nu idag ångrar hon sig. Ovanligt.

Sedan helt utan vidare började det regna. Inte så jättekul, vi satte oss på ett fik och åt lunch.


På Ikea köpte jag nya ljus som luktar vanilj och laktrist och två hyllor till mitt badrum.
Jag gillar verkligen Ikea, då får jag ännu mer lust att flytta hemmifrån och inreda precis så som jag vill ha det. Jag skulle kunna flytta upp till Kungsholmsstrand 185.

 


Kommentarer
Postat av: Madde

ni är söta :D

jag kanske ska dit i dag. eller skulle. hahaha

2009-01-31 @ 08:56:26
URL: http://eraseandrewind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0