Fem liter assiton

Äntligen är Clark ute ur Top Model.
Tyckte verkligen itne om henne, hon var för, jag finner inte ordet jag söker. Men hon tyckte att hon var bäst och att hon skulle vinna och allt sånt. Men tvi fick hon!

Nu ska jag plocka undan på mitt rum, städaren kommer imorgon.
Ska också försöka hinna måla naglarna inför imorgon. Anledningen till att jag inte har naglack nu är att tidigare idag var jag tvungen att ta bort det i köket. Jag blev faktiskt lite skrämd när läraren kom med en dunk med 5 liter assiton. Skrämmande.
Men jag köpte i alla fall ett nytt rött som jag ska testa, man måste ju vara lite snygg imorgon. Ska nämnligen träna på gym för första gången i mitt liv.
Har till och med frågat Emilia vad jag ska ha på mig, jag är nervös. Fast det ska bli spännande att se hur det går för mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Flugan

haha^^ du e kul som målar naglarna för att gå till gym! ;P <3

2009-01-22 @ 20:59:05
URL: http://flugansblogg.blogspot.com
Postat av: Madde

Åh så det var hon som hade åkt ut. jag missade ju det för att pappa fyllde år. =/ Jag gillade inte henne. när hon var blond såg hon verkligen ut som en fjortis D:

2009-01-23 @ 11:06:44
URL: http://eraseandrewind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0