"Emilia, jag är verkligen kär."

Tisdag är det idag, vilket inom skolvärlden betyder NO-dag. Tisdagar  brukar vara den dagen då jag känner mig lite dålig och brukar gå hem. Men inte idag minsan, idag var jag i skolan från början till slut, och jag gick på alla lektioner.
Det har faktiskt inte hänt något särskilt ida.
Mer än att han såg mig, ja, han gjorde verkligen det. Fast då blev jag sur, jag sa till Issa att det var jag som skulle titta på honom och inte tvärtom. Fast jag borde egentligen inte bli sur för det, men hursomhelst blev jag det. Minns faktiskt inte riktigt varför. Men jag tror att det var därför jag kände mig aningen äcklig idag.

Det jag har sagt allra flest gånger idag är förmodligen. "Emilia, jag är verkligen kär." Och det är jag verkligen, verkligen.
Jag är kär i honom med det kolafärgade håret, han som är bra på allt.

Jag blev faktiskt förvånad när det visade sig att det inte var gitarr idag, fast det var lite skönt. När jag kom hem tog jag en dusch gjorde en hårinpackning och sedan gjorde jag lite läxor.
Jag hade även tänkt åka till stallet imorgon men det blir inget, jag måste verkligen göra klart engelskan om jag ska kunna gå på Australia. Sedan fick vi matte läxa idai också, jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0