Det är lättare att andas

Besöket på Hotel & Resturang var verkligen hel bra.
När vi kom dit blev vi tilldelade kläder, precis sådana trevliga "kockkläder" som jag hade föreställt mig. Vi fick testapå både varm- och kallkök, kallkök är min favorit. Det är ju bakelser och massa sånt mumsigt. Sedan var våran "vägledare", ska man kalla det för det, mycket trevligt.

Nu är jag nästan 100% säker på att det verkligen blir HR till hösten. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba inom branschen ett tag, men inte hela livet för att vara ärlig. Egentligen väger det mellan Medieprogrammat och Hotel & Resturang, men om jag bestämmer mig för HR så kan jag ju välja till lite musik och foto, medans jag inte kan välja till "matlagning" på Medieprogrammet.
Gymnasieval är verkligen jättejobbigt. Det känns skönt att det snart är över.

Efter besöket på Sture åkte jag in till stan och mötte mamma. Vi gick och åt lunch på mitt favorit café, mysigt. Och medans jag väntade på bussen tog jag promenad på en halvtimme, det känndes skönt att kunna andas lättare, vilket berodde på att jag nästan är säker inför valet.

Vi är för snygga för vanliga kläder

Kommentarer
Postat av: issa

snygga vi är!

det var kul :D



sv: vadå "tack för att du följde med"

tönt, det är inte bara du som vill gå där.

2009-01-21 @ 16:51:00
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/
Postat av: Flugan

vet hur det känns me valet! fan va allt va jobbigt innan ja hitta plönninge. så skönt när man hittar "den rätta" ;P

2009-01-22 @ 20:55:50
URL: http://flugansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0