Camp Rock & Kaffe

I eftermiddags åkte jag hem till Madde, det känns som om
det var hunda år sedan vi sågs.
Jag åkte i alla fall hem till henne och vi tittade på Camp Rock och drack kaffe. Det var mysigt. Föresten är Camp Rock bra, jag tycker verkligen det. Har bara sett halva innan.
Måste även säga att jag har övervägt till att klippa mig, och det är inte vem som helst som ska göra det. Utan Madde! Hon lovade bara att ta topparna, om hon tar mer kommer jag kasta saker på henne. 
Vi ska nog ses en stund imorgon ikväll också, inklusive Tove. Det ska bli trevligt trevligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

man misstänker inget xD LOL @ me!!! hjälp mig att skaffa en ny blogg min är så ful D: jag så den videon på kingen xD kommer inte ihåg var han heter, men jag tycker synd om honom.



call me baby <3

2009-01-11 @ 01:07:37
Postat av: MIKO

just det det var jag, madde som kommenterade

|

|

|

|

v

2009-01-11 @ 01:09:00
Postat av: Miko (igen)

^

|

|

|

|

|

|

|







hahahahahha

fan D:

jag menar...

2009-01-11 @ 01:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0