22 januari

Hemkunskap, engelska och svenska.
På Hemkunskapen gjorde jag och Tove bullar, som till min förvåning blev riktigt bra. Förhoppningsvis tyckte Birgitta också det, jag känner att jag verkligen måste få upp mitt HKK betyg. Just nu har jag bara G.
Vi gjorde Nationella muntliga delen på svenska. Det är faktiskt inte så jättesvårt, men den texten vi hade idag var riktigt klurig. Emilia och jag satt som två levande frågeteckan.

Efter skolan idag så bar det av tilll gymmet. Vi hade nämnligen fått ledigt från projekttiden, men då skulle vi träna i en timme.
Men Emilia, Issa och jag körde på i drygt två och en halv timme. Jag är faktiskt riktigt nöjd med mig själv. Trodde inte jag skulle orka det, men det gjorde jag! Verkligen nöjd.
Det roliga var att vi träffade Hampus, Adam, Henrik, Filip, Christoffer och Robert från skolan också. Vi hade skämtat om det sedan så var dem där. Trevligt.
Imorgon är det fredag vilket innebär helg vilket innebär göteborg!

Kommentarer
Postat av: issa

göteborg med vem? :P

2009-01-22 @ 20:35:38
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0