090114

Musikteori var det första vi hade imorse, inte jättesvårt. Kunde det redan i stort sett. Dagen har flytit på i hyffsat tempo, jag tror det kan bero på att jag har slutat med extra franskan som vanligtvis håller på till tre- halv fyra.
Dess värre missade jag och Frida halva matten idag, på grund av att våran SYV sa något som jag tycker var högst opassande. Han påstod att jag kommer bli mobbad om jag väljer att gå Hotel & Resturang därför att jag är vegitarian. Han tycker att ingen bra kock kan vara vegitarian, han tycker dess utom att jag ska tvingas provsmaka maten vi lagar om det innehåller kött. Det kommer jag självklart inte att göra, verkligen inte. Det finns visst vegitarianer som lyckas utan att behöva provsmaka köttet.
Jag ogillar verkligen våran SYV.

Efter skolan idag tog jag bussen hem. Sedan dess har jag inte gjort så jättemycket, jag kollade på The Hills och åt klementiner. Jag är verkligen lat.
Men jag har ett mål! Jag ska börja gymma detta året. Både jag och min gympalärare tycker att jag behöver komma i form igen, hehe. Om jag inte börjar gymma ska jag kanske börja i kickboxning eller något liknande för jag har hållit på med kampsport innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0