When a stranger calls..

Har sett fyra grymma filmer på raken nu.
Igår såg jag När Lammen Tystnar och En Geishas Memoarer. Och nu idag har jag sett Twilight och When A Stranger Calls. Den jag såg precis var så grymt läskig. Det var verkligen en utav dem läbbigaste filmer jag någonsin har sett.

Den handlar om en barnvakt som får en massa märkliga telefonsamtal då hon sitter barnvakt åt ett pars barn i deras hus. Polisen spårar samtalet och det kommer inne ifrån huset.
Jag rekomenderar den verkligen. Nu hoppas jag bara på att jag kommer kunna sova utan att vakna stup i kvarten utav mina paranoida tankar.

Kommentarer
Postat av: S

den såg jag nyss, grymt läskig!

2009-02-22 @ 00:02:17
Postat av: henke

jag såg med den!!!

2009-02-22 @ 00:03:31
Postat av: Madde

hahahahahah DEN SUGER LINA D:

jag måste lära dig vad är bra film är!

haha skojjar bara xD

MEN nästa gång vi ses ska vi se leon!

2009-02-22 @ 11:11:59
URL: http://eraseandrewind.webblogg.se/
Postat av: issa

den är bra!

2009-02-22 @ 14:05:26
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0