Intensiv dag!

Idag har verkligen varit en intensiv dag.
Först har vi suttit och skrivit Nationella Proven delC i svenska. Det gick faktiskt relativt bra måste jag erkänn, jag är nöjd och jag kunde inte gjort det bättre känns det som. Nu hoppas jag bara på att jag blir godkänd. Föresten använde jag hans namn, och pinsamt nog så, varje gång jag skrev det fick jag fjärillar i magen.

Sedan har jag också varit på gymmat och tränat ett stenhårt pass på lite mer än två timmar och trettio minuter. Både styrka och kondition. När vi var klara bara rann svetten. Det känndes bra, fast ändå äckligt. Kondition är bäst.
Nu hade jag bara tänkt ta det lungt en halvtimme sedan går jag och lägger mig i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0