Första Februari

Har chipspåsen i högsta hugg och lyssnar på musik.
Är inne i min äta-hela-tiden period. Vilket jag har en gång i månaden, jag skyller på att jag har mens. För då blir jag sådan. Intressant fakta om mig. Jag vet.

Idag har jag delat ut reklam till 210 hus.
Till en början var det verkligen plågsamt, jag trodde jag skulle lägga mig på marken och skrika. Men efter ett tag då man hade kommit igång gick det hyfsat. Men jag kan verkligen inte påstå att det var kul, fast det känns skönt nu efteråt. Jag fick ju även en tre och en halvtimmes promenad. Så nu slipper jag gymma på söndagar också.
Imorgon är det skolan igen som vanligt, sedan på tisdag och torsdag är det Nationellaprov i svenska, läsning och skrivning, om jag inte minns fel. Grymt nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0