Familje utflykt, trevligt trevligt

Det känns som detta är första gången idag som jag sitter ner, det stämmer nog ganska bra.
I förmiddags var jag ute i dryga två timmar, sedan cyklade vi ner och åkte lite skridskor, och efter jag kom hem städade jag undan på rummet lite. Tyckte det behövdes och jag hade inget bättre för mig. Fast. Om jag hade varit smart hade jag pluggat lite, jag lär ändå inte göra det nu i veckan, men ska ändå försöka tvinga mig till att i alla fall läsa lite.

Förut när vi var och åkte skridskor var det jättefint väder och det var lite dimmigt så jag gick ner till havet och tog lite foton. Påväg upp till sjön igen mötte jag en rätt läskig man som sa; Hej, ska vi ta en runda? Vi kan slå följe.
Jag tycker faktiskt det är rätt läskigt fast det var mitt på dagen. Man vet ju aldrig. Hur som helst fräste jag ett nej till honom och blev arg och gick därifrån.
Måste bara påpeka att jag inte åkte så jättebra idag, isen var ju naturlig och inte sådär bra som på ishallen.




Kommentarer
Postat av: sofi

det var flera årsen jag åkte skridskor, så du är nog mkt bättre än mig :D

2009-02-16 @ 21:11:41
URL: http://fallenbehind.blogg.se/
Postat av: issa

mysiga familjen!

det är mysigare med "riktig" is men det är jobbigt om den är sandad, då går det inte att åka!

2009-02-20 @ 18:46:06
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0