Oskarsström med tjejerna

Då har man precis lagt in en maskin vit tvätt. Hoppas den hinner torka tills imorgon, annars har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig. Min gardrob känns väldigt tom. Fast egentligen är den inte det, men jag använder ungefär 2% av dess innehåll.

I eftermiddags vid två tiden åkte jag, Emilia och Issa ut till Oskarsström för att åka skridskor.
Har haft superkul, lite synd bara att inte Frida var med. Vi åkte en massa, lite vinligt i början men det gick bättre efter ett litet tag, och vi fikade ett antal gånger och sedan mot slutet spelade vi lite hockey. Riktigt tuffa brudar är vi. Självklart tog vi också en massa foton.
Mycket lyckad dag, tror vi faktiskt har tänkt sikta på att åka ut snart igen, men då ska vi se till att hitta egna klubbor.


I väntan på bussen. Måste påpeka
att jag var först på plats, detta händer
inte ofta.

Vi vart tvunga att gå nästna hela
2km för att komma till isringen, dvs.
vi gick genom hela Oskarström.

Vi gick och vi gick och vi gick. Lagom jobbigt.

Vi fann en busshållsplats. Där vi kollade
avgånger hem. Själv tog man bara
foton, tidtabeller är inte min grejj.

Jag trodde Oskarsström var helt ut,
men dem har ju fakitkst en klädaffär!

SabbarN! Hon bara förstörde min
fina bild..

Mina tuffa skridskorbrudar. De är
snygga posare också, mycket
tuffare än mig.

En avlsutande bild på mig, den
sanna hockeybrudan.
Hade mycket trevligt idag.

Internet var nere hela dagen igår och halva dagen idag, därför har jag inte lagt upp tidigare.

Kommentarer
Postat av: isabell

det var kul <3

mysiga bilder :D

2009-02-10 @ 19:52:54
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0