Oskyldigt dömd

Igår hände något bland det pinsamaste som någonsin har hänt mig.
Jag och Issa blev anklagade för stöld inne på JC. Det hela gick till som så att jag hittade en fin tröjja som jag skulle testa så tog vi samma provrum. Redan då hade jag lagt märke till en man som tittade obehagligt på oss.
När vi var klara lade vi tillbaka tröjan och gick därifrån rätt så snabbt, vi skulle nämnligen träffa Emilia också. När vi står och väntar på bussen kommer den här mannen upp till oss och visar upp sitt väktarlegitimation och påpekar då att vi har stoppat ner något vitt i min väska.

Självklart begärde han att titta i min väska. Och jag började rabbla upp allt jag hade i min väska och frågade därefter om han ville se mina gym kläder.
Kort därpå bad han så hemskt mycket om ursäkt och gick därifrån.
Jag blev verkligen upprörd! Hatar att bli anklagad för sånt som jag inte har gjort. Dess utom hade han ingen rätt att ta oss på torget, antingen måste han stoppa oss inne i affären eller precis utanför, han får inte förfölja oss.


Konfirmationsbild från i somras, se så oskyldiga vi ser ut.

Kommentarer
Postat av: issa

så söta vi är :)

fast jag ser helt ihopmosad ut på den bilden :D

2009-02-07 @ 10:49:11
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0