Mina knäppa impulser

Minns inte riktigt om det var igår eller idag som jag fick en impuls att köpa en Coldplay skiva.
Jag tror det var igår. Jag gjorde i alla fall det medans jag väntade på bussen. Samt ett par söta troser.

Jag är faktikst impulsiv. Ibland kan jag få knäppa impulser som riva ut ögonen, äta eld, slå sönder allt på rummet, givetvis försöker jag
att undvika att inte genomföra dessa impulser.
Fast. Någon enstaka gång har jag inte kunnat låta bli. Som öppna bildörren i farten. Det har jag faktiskt gjort. Eller ibland får jag för mig att jag måste slå någon, dess värre blir Issa oftast drabbad av det..

Kommentarer
Postat av: issa

och varenda gång du har dina slå-issa-impulser så förlåter jag dig.. :o <3

2009-02-04 @ 22:15:24
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/
Postat av: BOVÄH

Åh. Öppna bildörrar på motorvägen. D: Jag hatar såna impulser. Har inte gjort det dock.

Dessutom har du klippt upp tummen din D: </3

2009-02-05 @ 10:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0