Min alla hjärtanskväll

Jag har nu kommit hem, välbehållen och trött.
Har haft det trevligt. Först var vi busiga och smet in på högskolan och åkte längst upp. Det var verkligen jättefin utsik över hela Halmstad, blev förvånad. Sedan blev vi ett vuxet lesbiskt par som handlade på maxi och höll varandra i händerna, vi måste sett rätt söta ut för folk tittade.Och självklart hamnade vi i den längsta kön.

Vi lagade jättegod mat. Vegitariskt.
Tänka sig att även jag var delaktig i matlagningen, och jag brände inget. Resultatet blev verkligen jättegott. Bortsett från det har vi bara tittat på Melodifestivalen och bara tagit det lungt.
 




Måste bara tillägga att jag blev minst sagt förvånad när jag
ser två vargar springa över vägen när jag är påväg hem
från bussen och månen är skitstor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG SÅG DU VARGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FAST DET VAR JU INTE FULMÅNE.

MEN DU, KAN DU RINGA MIG NÄR DU SER DETTA.

TILL MOBILEN.

ÄLSKAR DIG MIN LESBISKA FRU <3

2009-02-15 @ 15:11:27
Postat av: Madde

som vanlig glömmer jag skriva att det är jag D:

2009-02-15 @ 15:12:49
URL: http://eraseandrewind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0