Friday the 13th

Jag har faktiskt drabbats lite grann av fredagen den trettonde oturen nu när jag tänker tillbaka på dagen.
Inga stora saker utan mer små saker. Som i morse fungerade inte vårat vatten på hela morgonen, tur att vi har vatten i kylen! Sedan hade vi matte diagnos och lite andra småsaker i skolan som innebar otur.
Och nu, nyss, när jag skulle hälla upp ett glas Pucko så skakade jag den, då fick den för sig att det var otroligt kul att piffa till min kväll genom att skvätta ut sig över hela köket vilket den gjorde. Och där rök min liter Pucko.

Fast dagen kunde ju varit mycket värre.
Nu hade jag ändå tur. Plus att matte diagnosen gick bra imorse.
Dock finns det en sak som jag aldrig har tur med. Något som heter  K Ä R L E K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0