Blogg från Emilia

Sitter hemma hos Emilia nu efter ett hårt pass på gymmet.
Har precis duschat och vänter nu bara på att Emilia ska duscha, sedan ska vi beställa pizza och se på Melodifestivalen. Det skulle inte förvåna mig om jag skulle somna, jag är verkligen helt slut. Det finns inte en enda kroppsdel som inte värker, härligt. Då vet man i alla fall att man har gett järnet!

Imorgon kommer jag också "träna" lite grann. Ska ju ut till oskarström med tjejerna, fast jag vet dock inte hur många vi blir. Men det ska bli trevligt, hoppas bara att vädret tillåter det!

Kommentarer
Postat av: issa

ring mig imorrn när du har delat ut reklam så jag vet när vi ska sticka dit! vet du vilka bussar som går dit ut? för jag hittar inte det men ska kolla deras hemsida sen! <3

2009-02-07 @ 22:14:32
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0