And it's Monday I'm in love

Idag innan svenskan började bestämmde jag mig för att åka hem.
Jag mådde inte riktigt bra. Fast å andra sidan gör jag ju aldrig det, haha, men idag kände jag mig inte alls något vidare. Innan jag åkte med bussen hem sprang jag inom och köpte en stor påse godis, ett par troser och Coldplay skivan  A Rush of Blood To The Head. Lite impulsivt, men jag hade ju ändå presentkort.


Och nu sedan jag kom hem har jag bara degat och ätit godis.
Men imorgon är det Nationella Prov i skolan. Då måste jag verkligen vara pigg och allert. Jag är faktiskt grymt nervös, tur att det inte är skrivdelen imorgon.

GLÖMDE SÄGA ATT JAG ÄR KÄR.
JAG ÄR KÄR.


Kommentarer
Postat av: emma

att vara kär är det bästa som finns,

samtidigt som det är det värsta.. (;

2009-02-03 @ 07:31:34
URL: http://emmarheborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0