Allting suger

Finns det något ställe där jag inte har ont?
Jag tvivlar. Huvudet känns som en tickande bomb, det känns som någon som vill jäklas med mig sitter och skär mig i halsen när jag sväljer och jag har riktigt ont i nacken. Måste ha sovit på något konstigt sätt.
Jag har bestämmt mig för att jag inte ens tänker försöka se saker och ting posetiva idag. S tycker jag är läskig, fysikprovet gick åt helvete, seriöst, allt suger verkligen idag. Jag skulle kunna skriva en lång lista till över varför allt suger.

Kommentarer
Postat av: isabell

du är ju sjuk! du var hur varm som helst! du stannar hemma imorgon så du blir frisk väl?



fysikprovet gick precis likadant för 1/3 av vår klass, bara så du vet det. och jag var en av dom. jag klarade nog inte ens en fråga.



<3

2009-02-10 @ 19:54:27
URL: http://jaggerdigminmorgon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0