21:21

Nationella idag gick sådär, inte bra och inte dåligt men helt okej.
Fast jag hoppas på att skrivdelen på torsdag går bättre och är lite lättare. Hoppas också att vi får bra ämnen och titlar, tur att vi har en "ledig" dag imorgon med skridskoråkning.
Det ska faktikt bli kul, det har i alla fall varit det dem senaste tre åren.
I övrigt har det inte hänt något särskilt, bortsett från att jag gjorde bort mig igen, men det är ju inte helt ovanligt. Men imorgon, då jäklar, jag tänker verkligen inte göra bort mig då. INTE.

Jag tror jag ska packa lite fika och sånt tills skridskorsåkningen imorgon. Funderar även på om jag ska ta med kamran eller inte.
Det skulle vara himla trist att tappa den.
Men får se. Annars kommer ändå Emilia ta lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0